Wegens een technische storing is het momenteel niet mogelijk om via "Mijn coeo" een bezwaar in te dienen. U kunt uw bezwaar indienen via [email protected] onder vermelding van uw dossiernummer. Onze excuses voor het ongemak.

Neem contact op

Wilt u ons spreken? Maak dan hieronder uw keuze.

Klantendienst

Heeft u vragen of zijn er onduidelijkheden? Neem dan gerust contact met ons op. Op onze website vindt u onze contactgegevens. Ook kunt u aangeven dat u door een van onze collega’s wilt worden teruggebeld. Onze klantendienst neemt binnen enkele werkdagen contact met u op.

Mijn coeo

Als u een aanmaning van ons heeft ontvangen en u wilt betalen, een betalingsregeling treffen of bezwaar indienen, dan kunt u terecht op Mijn coeo. In deze online omgeving kunt u ook: uw dossier bekijken, het openstaande saldo bekijken, uw gegevens controleren of een vraag stellen over uw dossier.

Klachten en tips

Bij coeo Incasso doen wij ons uiterste best om onze opdrachtgevers en hun klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u onlangs contact met ons gehad en heeft u een tip of klacht over onze werkwijze? Wij stellen het op prijs als u ons dat laat weten. Dit helpt ons onze dienstverlening te verbeteren.

Werken bij coeo Incasso

Op zoek naar een baan of stage bij één van de snelst groeiende fin-tech bedrijven van België? Werken bij coeo Incasso betekent werken in een dynamisch en pragmatisch werkveld, welke bol staat van veranderingen.