Innovatief is onze standaard.

coeo is meer dan een credit management organisatie alleen. Als echte IT club brengen wij SaaS (Software as a Service) en zakelijke dienstverlening samen in onze incassoactiviteiten.

Zij gingen u voor

Hoogwaardige en slimme software

coeo is een Application Service Provider (ASP). Wij ontwikkelen en beheren ons eigen innovatieve software, om zo onze incassodienstverlening maximaal te optimaliseren. Wij gaan voor een hoogwaardige en snelle afhandeling, met als doel het (waar mogelijk) menselijk handelen te minimaliseren en volledig te automatiseren. Hoge kwaliteit en gebruiksgemak staan hierbij altijd voorop.

  • IT Service Management

  • IT Business Management

  • Samenwerking voor betere resultaten

  • Compliant

Gebruik van data

Onze wereld is gebouwd op data. Het is overal om ons heen, groeit elke dag in kracht en invloed. We werken eraan om die gegevens om te zetten in iets zinvols. We verzamelen, analyseren, combineren en verwerken het vervolgens om ons te helpen de positie van de klant te begrijpen. Daarbij gebruiken wij deze data om aanvullende contactgegevens op te halen, zodat wij contact met de klant kunnen opnemen.

Om een ​​360º beeld van uw klant te krijgen, gebruiken wij interne data en ervaringen, gecombineerd met data van onze partner(s) Experian, CDDN, Graydon en Creditsafe.

Selfservice portal “Mijn coeo”

Met ons online portaal ‘Mijn coeo’ kan uw klant op een gemakkelijke en beveiligde manier inloggen. Vervolgens kan hij of zij een Bancontact-betaling doen, een betalingsregeling treffen, bezwaar indienen, financiële gegevens inkijken en/of vragen stellen. Het is een gebruiksvriendelijk en efficiënt platform, waarmee uw klant in één oogopslag kan zien wat de mogelijkheden zijn en in één klik een actie kan uitvoeren.

Realtime statistieken, dashboard & reports

Voor onze opdrachtgevers beschikken wij over een volledig interactieve integratie met ons CMS systeem. Hierdoor krijgt u realtime zicht op alle informatie over het volledige behandeltraject op dossierniveau en in al uw incassodossiers. Deze dashboards bevatten overzichten van gegevens over incassodossiers, de voortgang, statussen, statistieken en financiële gegevens.

Bestandsoverdrachten

Bij coeo bieden wij verschillende innovatieve oplossingen voor opdrachtgevers om incassodossiers aan te leveren. Zo is het mogelijk om te kiezen voor API interface, webhooks, batch aanleveringen (in verschillende variaties en formaten, te denken aan xls, csv of tekst) en xml oplossingen. 

Ons incassoportal kan direct met uw systeem koppelen, zodat uw organisatie op haar eigen vertrouwde manier management informatie up-to-date kan houden. Hiervoor heeft coeo Incasso een state-of-the-art API connectie beschikbaar.

Eigen innovatieve dialer

Met behulp van onze eigen intelligente dialer, kunnen onze incassomedewerkers vanuit verschillende workflows en incassodossiers sneller en gemakkelijker uitbellen naar uw klanten. Deze maatwerkoplossing is gericht op onze interne dienstverlening voor uw klanten en is volledig geïntegreerd in ons CMS (Credit Management Systeem). De overzichtelijke interface helpt onze casemanagers om snelle handelingen uit te voeren, gericht op kwaliteit en efficiëntie.

Schaalbare Devs Ops Team

Bij coeo werken wij met een team van toegewijde ontwikkelaars die beschikbaar zijn voor onze projecten. Dit team kunnen wij makkelijk opschalen naargelang onze interne en externe behoeften en vraagstukken omtrent onze (klant)omgeving. Ons hoogwaardige team van ontwikkelaars is gespecialiseerd in ‘front end’ en ‘back end’ ontwikkelingen en denkt graag mee met zowel opdrachtgever als klant. Dit maakt het mogelijk om problemen onmiddellijk te kunnen oplossen en ideeën snel en makkelijk te implementeren.

Aniel Raghoenandan

Head of IT

“De uitdaging van coeo is altijd the next step voor te blijven in onze branche.”

“Ik ben daarom voortdurend op zoek naar nieuwe toolings, ideeën en methodieken om de credit management processen te verbeteren, te vereenvoudigen en de gebruiksvriendelijkheid te verhogen. Hieronder valt het zoveel mogelijk versimpelen en/of automatiseren van beslissingen en acties t.b.v. onze bedrijfsefficiëntie. Hierdoor houden onze casemanagers meer van hun kostbare tijd over om betere, kwalitatieve gesprekken te voeren met de klanten van onze opdrachtgevers. Zo helpen wij deze klanten beter te voorzien van oplossingen met als doel het verlagen van hun schulden post.”

Contact

Aniel Raghoenandan

Head of IT

Als Head of IT vervult Aniel de rol van eindverantwoordelijke voor onze beleidsontwikkeling en operationalisering voor ICT binnen coeo. Met meer dan 15 jaar ervaring binnen de incassobranche heeft Aniel waardevolle inzichten, kennis en ervaring verzameld waarmee hij advies geeft over technische mogelijkheden, veranderingen en innovatieve ontwikkelingen. Specifiek voor de incassobranche heeft Aniel een innovatief maatwerk systeem ontwikkeld, rekening houdend met de wensen van onze opdrachtgevers, partners en gebruikers. Hierbij is automatisering van groot belang.

Contact

Weten wat coeo voor uw organisatie kan betekenen?

Download onze brochure of neem contact op met een van onze incasso-experts.

03 808 68 72