• 28m 41s
  • 18-10-2022

Aflevering 4 – Adriaan Kom: “Wij helpen bedrijven bij het sneller betaald krijgen, meer transparantie bieden en veel efficiënter werken.”

Om de klant zo goed mogelijk te bedienen is het gebruik van realtime data geen ‘nice to have’ meer, maar een vertrekpunt. Of het nu gaat om zakelijke opdrachtgevers of consumenten. Waar voorheen enkel kredietinformatie werd gebruikt, wordt nu steeds slimmer gekeken naar het combineren van data. Je creëert pas écht waarde als je er een betekenis aan kunt geven en de verdiepingsslag kunt maken. Vervolgens kun je deze bruikbare informatie slim kunt toepassen in processen om zo doelstellingen te bereiken.

In deze aflevering van de podcast schuift Adriaan Kom (CEO bij Visma Onguard) aan voor een inspirerend gesprek. Visma Onguard is leverancier van cloudsoftware die bedrijfsprocessen digitaliseert en vereenvoudigt, met de focus op B2B. Zo helpen zij bedrijven sneller betaald te krijgen, meer transparantie te bieden over hun klantportfolio en veel efficiënter te werken.

Adriaan neemt ons mee in zijn passie: Klanten helpen op het gebied van data, customer journeys en digitalisering. En met de mens als belangrijkste factor. Hij vertelt aan Peter van Drunen en Rogier Dedert (Corporate Client Advisor bij coeo) hoe Onguard werkt aan het behalen van hun doelen en die van hun opdrachtgevers. Hoe ziet de reis eruit die zij samen maken en hoe leidt dit uiteindelijk tot customer success?

Als fintech organisatie moet je toekomstgericht zijn. Hoe gaat Visma om met de huidige ontwikkelingen in de markt die onder meer effect hebben op de supply chain van hun B2B klanten? Volgens Adriaan is dat door bedrijven te helpen hun dynamiek te managen, klantcommunicatie goed in te richten, efficiënter te werken en een consistent proces in te voeren.

Volg ons op: